Obrazac za prigovor

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA KORISNIKA JAVNE USLUGE (POTROŠAČA)

Sukladno članku 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14, 110/15), potrošač može podnijeti prigovor kojim iznosi svoje nezadovoljstvo na isporučenu javnu uslugu i to u pisanom obliku u poslovnim prostorijama 1.MAJ-a d.o.o., Vinež 81, 52220 Labin, putem pošte, telefaksa na broj: 00385 52 856 072 ili na e-mail: reklamacije@prvimaj.hr.

U slučaju nezadovoljstva pisanim odgovorom 1.MAJ-a d.o.o., potrošač može podnijeti Reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača (kao drugostupanjskom tijelu) pisanim putem na adresu: 1.MAJ d.o.o., Vinež 81, 52220 Labin, na e-mail adresu: reklamacije@prvimaj.hr, odnosno na telefaks broj: 00385 52 856 072. 1.MAJ je dužan pisano odgovoriti u roku od 30 dana od dana zaprimljene Reklamacije.

 

* obavezno polje

 

NAPOMENA: Osobni podaci koji se traže/dostavljaju od strane podnositelja prigovora služe isključivo za identifikaciju razloga prigovora i osiguravanje nužnih preduvjeta za njihovo otklanjanje. Podaci se zadržavaju u arhivi uredskog poslovanja te se ne obrađuju osim za potrebe uklanjanja nepravilnosti navedenih u prigovoru.