Misija
Misija je osnovna funkcija odnosno zadatak poduzeća te bilo kojeg njegovog dijela. Upravo zbog toga svaka vrsta organiziranog djelovanja mora imati misiju da bi imala smisla. U tom kontekstu, misija trgovačkog društva 1.MAJ d.o.o. jest:
- osigurati trajno i kvalitetno obavljanje djelatnosti korištenjem vlastitih tehničkih i ljudskih potencijala na principima održivog razvoja i stalnog praćenja europskih trendova kvalitete na području komunalnih djelatnosti
- održavati sve komunalne objekte i uređaje u stanju funkcionalne sposobnosti uz maksimalno poštivanje zaštite okoliša, održivog razvoja i javnog interesa lokalne zajednice u kojima djeluje
- jačanje sustava kontrole poslovanja uz poštivanje europskih standarda transparentnosti poslovanja
- stalna briga o zadovoljstvu svojih radnika kao i svih korisnika usluga
- pravilno gospodarenje komunalnim otpadom, održavanje i čišćenje parkova, javnih površina i groblja što čini temelj sadašnjeg i budućeg poslovnog upravljanja Društvom i to u suradnji sa osnivačima.
Vizija
Vizija predstavlja široku sliku kojoj neko poduzeće općenito teži. Viziju kao takvu potrebno je različitim instrumentima implementirati u poslovanje, integrirati je u svakodnevne procedure i ono što je najvažnije upoznati radnike te korisnike usluga sa istom. Vizija trgovačkog društva 1.MAJ d.o.o. jest:
- usmjerenje na kontinuirano pružanje izvrsne komunalne usluge razvojem i stalnim unapređivanjem vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa
- usmjerenje na principe zaštite okoliša te održivog razvoja
- osiguranje stalnog obrazovanja svih radnika
- aktivno sudjelovanje u promicanju ekologije i održivog razvoja prema svim stanovnicima Labinštine
- poseban značaj promicanju ekologije prema mladima i povećanje ekološke svijesti od najranije dobi
- poboljšanje kvalitete življenja svih stanovnika Labinštine
Implementiranje misije i vizije u poslovanje je proces koji traje nekoliko godina, no ukoliko upravo te odrednice misije i vizije budućeg djelovanja trgovačkog društva 1.MAJ d.o.o. pretvorimo u operativne aktivnosti i ciljeve, tada to znači da ono mora počivati na povećanju zadovoljstva svih korisnika usluga, i to kroz:
- unapređivanje postupanja komunalnim otpadom
- evidentiranje i sanaciju divljih deponija
- stalno unapređivanje održavanja, uređenja i čišćenja javnih i zelenih površina, parkova, šuma, ulica, cesta, naselja i groblja
- podizanje nivoa ukupne uređenosti svih zelenih površina gradnjom i opremanjem novih površina u skladu sa mediteranskim podnebljem
- poštivanje načela ekonomičnosti, racionalnosti i svrsishodnosti
- težnju temeljnom cilju da prostor u kojem trgovačko društvo 1.MAJ d.o.o. kao komunalno poduzeće djeluje učini ugodnijim i poželjnijim za život svih korisnika usluga
- upoznavanje korisnika, šire javnosti i medija sa misijom i vizijom te operativnim aktivnostima i ciljevima u cilju povećanja transparentnosti poslovanja te približavanja istima u cilju stvaranja kvalitetnog odnosa komunikacije i povjerenja uz stvaranje slike socijalno senzibilnog poduzeća.